Utökad support

för snabbare service

Till våra viktigaste företagskunder erbjuder vi nu utökad support för att säkerställa
att du får precis den hjälp du behöver, när du behöver den.

Utökad Support är framtagen för att möta behovet av en mer avancerad och behovsanpassad support.

Vi erbjuder snabbare service i alla ärenden av ett dedikerat teknikoch supportteam med djupare kunskap i system, tjänster och support. När du tecknar ditt supportavtal tilldelas du ett unikt telefonnummer för snabb service.


Vad hjälper vi till med?

Vårt supportteam kan hjälpa dig med både abonnemangsadministration och teknisk felsökning. Vårt supportteam har lång och gedigen teknisk kunskap om Net1s routrar, vårt nät och våra tjänster.

Kan vi inte lösa ditt problem direkt har vi goda kontakter med leverantörer och kan vid behov även ta hjälp av vår interna driftorganisation för felsökning.


Har du behov av en utökad felsökning (t.ex. på plats), av mer avancerade nättjänster eller av annan konsultation hjälper vi dig att komma i kontakt vår avdelning förskräddarsydda lösningar eller någon av våra partners för att hitta en lösning på dina problem.

 

Produktfakta

  • SNABB HJÄLP

    Unikt telefonnummer / e-postadress för snabb kontakt och korta väntetider.

  • ERFAREN PERSONAL

    Direkt tillgång till vårt erfarna teknik- och supportteam.

  • ABONNEMANGSSTATUS

    SIM-kortnummer, förbrukad datamängd, nätverksprofil & VPN-inställningar, se vilken mast som abonnemanget ansluter mot och anslutningsstatus, m.m.

  • DRIFTSTATUS

    Onlinestatus per mast/cell, pågående och avklarade larm per mast/cell, nuvarande belastning av vald mast, prenumeration på information om planerade
    arbeten som kan påverka uppkopplingen, m.m.

  • UPPKOPPLING SOM TJÄNST

    Möjlighet att beställa våra mer avancerade företagstjänster och skräddarsydda lösningar.

Fyll i din e-post så skickar vi produktbladet för Utökad Support till dig.