Ring oss 0774 - 42 42 43

Utökad support – ny tjänst för att matcha affärskritiska behov

Den nya tjänsten Utökad Support är framtagen för att möta företagens önskemål om mer avancerade och behovsanpassad support. En dedikerad företagssupport som ger Net1s viktigaste företagskunder tillgång till abonnemangsstatus och driftsstatus. Företagsärenden blir även prioriterade i Net1s interna support och incidentprocess.

– Målet med det utökade supporterbjudandet är att ge våra kunder snabbare och bättre service. Vi har ett uttalat behov från våra företagskunder om mer avancerad support än den vi erbjuder via vår vanliga kundtjänst. Några av de önskemål vi fått in är möjlighet till direktaccess till en dedikerad företagssupport och förbättrad driftstörningsinformation.

Som svar på önskemålen introducerar Net1 nu en företagssupport. Det dedikerade supportteamet har genomgående hög teknisk erfarenhet och kompetens kring Net1s produkter och tjänster. Det betyder att Net1s kundtjänst i fortsättningen fokuserar på enklare företagsservice och privatkunds frågor.

Läs mer...

Supporttjänster

Vill du veta mer om våra supporttjänster, fyll i nedan formulär så kontaktar vi dig inom kort.